TUL palkitsi vuoden parhaita 26.1.2016 Helsingissä

27.1.2016

Suomen Työväen Urheiluliitto TUL ry palkitsi eilen TUL:n päivän vastaanotollaan TUL:n vuoden parhaita. TUL:n vuoden urheilijaksi valittiin pikaluistelija Mika Poutala, vuoden valmentajaksi Äänekosken Huiman naisten koripallojoukkueen valmentaja Mervi Nurmi ja vuoden joukkueeksi jalkapalloseura Kemi Kings. Ensimmäistä kertaa valittu vuoden nuorisotoimija on Marika Tuomaala Saloisten Salamasta. Vuoden liikuntakulttuuritekona palkittiin Preiviikin Kirin työ Porin kansallisen kaupunkipuiston liikuntakulttuurin kehittämisessä ja vuoden yhdenvertaisuustekona Kirkkonummen Urheilijoiden maahanmuuttajien kotouttamiseksi tekemä työ. Ansiokkaasta työstä seura- ja piiritasolla myönnettiin TUL:n Malja Kajaanin Hakassa ja TUL:n Kainuun piirissä toimivalle Mauno Huttuselle. Liitteenä kuva.