Preiviikin Kiri

Preiviikin kiri on perustettu v.1940. Alkuaikoina seuran toimintaan kuuluivat paini, nyrkkeily ja yleisurheilu. Nykyään Preiviikin Kirin toimintaan kuuluvat lasten ja nuorten Hiihtokoulu, nuorten ja aikuisten kuntotreenit, sähly ja nuorten & aikuisten Juoksukoulu . Kiri järjestää myös hiihto- ja juoksukisoja.

Syksyllä 2017 Preiviikin Kiri on rakentanut Preiviikin Kuntoilukeskuksen Preiviikin urheilukentälle kaikkien kuntoilijoiden käyttöön. Kuntoilukeskuksen rakentamiseen myönnettiin avustusta Karhuseudulta ja Porin kaupungilta.

Preiviikin urheilukentän maastossa seura ylläpitää talvisin 1 ja 2 km hiihtolatuja.

Preiviikin jääkiekkokaukalon jäädytys on seuran vastuulla.

Seuran toimintaa rahoitetaan lisäksi mm. talkootoiminnalla.

Jäsenmaksu yli 16v ja aikuisilta 20e, sisältää Hiihtokoulun ja loorafutiksen.
Jäsenmaksu alle 16v 10e, sisältää Hiihtokoulun ja loorafutiksen.
Toimintamaksu yli 12v ja aikuiset 40e / vuosi (kuntotreeni, sähly, juoksukoulu)
Uusia jäseniä voi tulla mukaan ympäri vuoden ilmoittautumalla paikanpäällä.
Seuran jäseneksi voit liittyä lähettämällä jäsentietolomakkeen.
Seuran tilinumero: FI45 5700 8140 0562 22 / viite: Jäsenmaksu, nimi, synt.vuosi.
Jäsenmaksulla tuet Preiviikin Kirin urheilumahdollisuuksia.

Kannatusjäsenet voivat maksaa haluamansa summan seuran tilille, viite: kannatusjäsen.

Muita jäsenetuja ovat mm:

• Hiihtokoulu torstaisin klo 18-19 tammi-maaliskuu. Kilpailulisenssit.
  • Kuntotreeni tiistaisin Porin Nuorisotalolla 19.30-20.30.
  • Sähly maanantaisin Kyläsaaaren koululla  klo 20-21.
  • Juoksukoulu ja lasten Liikuntaleikkikoulu 3-6v torstaisin klo 18-19 Preiviikin urheilukentällä keväällä ja syksyllä.
  • Loorafutis keskiviikkoisin Preiviikin kaukalossa klo 18-19 kesä-, heinä ja elokuussa.
  • Kilpailumaksut ja kohtuulliset matkakulut korvataan, sovittava johtokunnan kanssa etukäteen.
  • Mahdollisuus aloittaa uusi kuntourheilumuoto (ehdotuksia otetaan vastaan)
  • Mahdollisuus vaikuttaa uusiin jäsenetuihin

Kuitit ja matkakuluhakemukset voi toimittaa osoitteeseen:
Preiviikin Kiri ry
Preiviikintie 428